Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
status :
i love him because of him. he cheer me up and make me laugh. i love him once always and forever :)

4 of 365






Assalamualaikum Hello and Hi :)


weeee weeee i'm so excited nak tunggu apa yang ibu nak belikan sama ada galaxy note or iphone 5. like seriously aku x pernah paksa nak mintak apa apa. cumaaaaa aku request sekali je tu pun kalau kata boleh mean akan dapat laaa. kalau ibu cakap no ! it's mean x kan dapat laaa.


                 Semalam pergi klinik yesss macam biasa setiap bulan akan pergi klinik sebab nak amek ubat. hidup bergantung dengan ubat? hmmm seriously ibu, Syafiq, Hafizul mesti risau gila bila aku cakap tengah sakit. well, the doctor said i'm getting better. x payah risau sangat. i'm okay !! aku boleh lawan sakit ni. bila melayan nanti mula pulak mengada nya kan. kalau aku cakap okay maksudnya memang okay lah tu.



                 About our relationship. ada laaa memang yang busy body akan tanya "dah x couple lagi ke?" HELLO !!! we're still together okay cuma dia agak busy sebab nak cari duit for our future. kitaorg ada macam macam impian dengan harapan. kadang kadang x habis fikir kenapa ada orang yang x boleh tengok orang lain bahagia sikit dari dia. aku x pernah kacau hidup orang lain ape tah lagi x puas hati dengan orang. well nama pun manusia separuhnya memang penuh dengan hasad dengki. bila x nampak aku dengan syafiq keluar sama mula lah nak buat cerita macam macam. apa benda tahh. sabar jelaa. nama pun dugaan. kitaorg tahu sifat satu sama lain. me?? hmm sikit rasa nak curang pun x ada. cukup laa yang ada depan mata. x nak laaa yang dikejar x dapat yang digendong keciciran.


                Lagipun sekarang ni i'm just focus on SPM. semuanya bukan senang. tambah pulak kadang kadang kesihatan x berapa nak baik. ada jela masalah yang datang. nasib baik ada ibu yang selalu beri semangat and advice ! thanks mom ! one more, lepas ni nak kena guna cermin mata bagai. sebenarnya malas !!!! sangat laa malas tapi rabun ni memang dah kronik sangat so ibu paksa jugk guna cermin mata. benda tu dah laaa rimas plus x biasa sangat guna. haiyaaa ! macam apa daaaa. nasib badan.  that's all.




xoxo,
Faz :*

No comments:

Post a Comment