Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
status :
i love him because of him. he cheer me up and make me laugh. i love him once always and forever :)




I want this !! yes this ! but no more pink colour. huaaaa :( i just can get iphone5 when my result was good. it's okay dapat note ni pun jadi laaa. lepas tu bodek ipad mini pulak. haaa satu satu. hidup mesti ada perancangan. gituuuuu. hahaha.

                        well sekarang semua orang busy dengan hal masing masing. memang musim ker apa ek. ala aku x kesah pun as long as semua tahu batas and so on laa kan. i love to stay at my brader house *tetibe* well it's good to get some therapy there. memandangkan musim hujan sekarang ni memang semua tempat x boleh pergi dengan alasan nanti demam susah nak sekolah. err tolong lahh ingat aku ni budak kecik agaknya.


                      macam x de apa je nak update lagi. see you on next post.



p/s : i'm waiting the fish eye lens arrive !

No comments:

Post a Comment